Auta asiakkaitasi ennakoimaan regulaatiomuutoksia
Pidä asiakkaasi askeleen edellä – ja pysy itse kaksi askelta edellä muuttuvaa regulaatiota
Asianajotoimistojen nopeatempoisessa asiakastoimeksiantojen rytmittämässä työssä lainsäädännön muutosten seuraaminen jää helposti vähäisemmälle huomiolle. Pitkäaikaisia ja syvällisiä asiakassuhteita rakentavat asianajajat auttavat asiakkaitaan myös ennakoimaan sääntely-ympäristön muutoksia ja varautumaan niihin hyvissä ajoin.
Yhden saati useamman toimialan lakimuutosten seuraaminen alkuvaiheista lähtien on kuitenkin työlästä ja aikaavievää. Hankevahti kokoaa yhteen näkymään valtioneuvoston hankkeet, lausuntokierrokset ja lakihankkeiden eduskuntakäsittelyn. Sovellus on helppo virittää tukemaan jokaisen asianajotoimiston juristin omaa työtä heille tärkeillä toimialoilla. Sovellus poistaa säädösseurannan manuaalista työtä Knowlegde Managementin ja harjoittelijoiden harteilta ja varmistaa, että jokaisella praktiikalla ja niiden juristeilla on helppokäyttöiset ja tehokkaa työvälineet seurata ja ennakoida toimialojensa muuttuvaa lainsäädäntöä. Näin pystytte tarjoamaan proaktiivista neuvontaa asiakkaillenne ennen kilpailijoitanne.
Miten Hankevahti auttaa asianajotoimistoja?
- Henkilökohtaiset seurantaprofiilit: Hankevahdin käyttäjät voivat räätälöidä oman näkymänsä ja automatisoida säädösseurantansa minuuteissa
- Varhainen varoitusjärjestelmä: Saat ilmoitukset heti kun sinulle relevantti uusi hanke julkaistaan tai siinä tapahtuu olennaisia muutoksia. Näin voit välittömästi arvioida, miten se vaikuttaa asiakkaisiinne ja miten voisitte tuoda heille lisäarvoa
- Praktiikan ja koko toimiston tärkeimmät lakihankkeet: Hankevahdin avulla on helppo hallita prioriteetteja ja sitä, kuka tekee mitäkin seuraavaksi mihinkin hankkeeseen liittyen. Uusimmat muutokset seuraamissanne hankkeissa on koostettu helposti muistioita, sisäisiä ja asiakkaille lähetettäviä uutiskirjeitä, koulutuksia ja myyntityötä varten
- Tehokas resurssien käyttö: Vähemmän manuaalista tiedonhakua ja vähemmän päällekäistä työtä kun tiedetään kuka on vastuussa mistäkin hankkeesta tarkoittaa enemmän lisäarvoa asiakkaille
Lopputulos: Parempi asiakaspitosuhde ja kilpailuetu – olet se kumppani, joka varoittaa ajoissa.
